توسکا : تمام هزینه های « نود » و « خندوانه » و 77 برنامه دیگر را ما می دهیم!


توسکا

نظر وزیر ارتباطات درباره قرارداد شرکت «توسکا» با صداوسیما با پاسخی روبه‌رو شده بود که با آن شرکت «توسکا» مدعی بود هزینه کامل ساخت ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد، هر چند هنوز پاسخ شفافی درباره جزییات قراردادش با صداوسیما نداده بود.

به گزارش نماها به نقل از خبرآنلاین، موضوع مطالبه شفاف‌سازی قرارداد شرکت «توسکا» با تلویزیون با چند وقت اخیر، این شرکت را به صادر کردن بیانیه‌هایی سوق داده بود که آخرین آن به نظر می‌رسد پاسخی به این توییت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات باشد که نوشت:‌ «از ابتدای دولت دوازدهم به دو نماینده دولت از پنج عضو با هیئت مدیره همراه اول اعلام کرده‌ایم که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب و کارهای نوپا مضر و به لحاظ اقتصادی تماما به ضرر همراه اول بود و خاتمه یابد. با مورد حق‌الناس کوتاه نمی‌آیم

درتوضیحات روابط عمومی شرکت «توسکا» آمده بود:

۱هیات مدیره شرکت توسکا با ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم ، طی دو جلسه ، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارایه کرده و ضمن اخذ تاکیدات ایشان با قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود، با حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌ها بود.

۲سند مرکز نوآوری و شتاب‌دهی رسانه‌ای کسب و کارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده اند.
۳شرکت توسکا با حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما با حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقا بر اساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن با اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته بود.
۴با شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز ، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده‌ای چون خندوانه‌، برنده باش ، کودک شو ، فرمول یک ، نود ، حالا خورشید ، به خانه بر می‌گردیم، عصر جدید ، تب تاب ، جام جهانی ، ماه عسل ، ستاره ساز ، فوتبال‌های داخلی و خارجی و … با مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش این برنامه‌های فاخر،  رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب نماید.
۵شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای صرفا خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی می‌داند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران با جریان بود.

Post Author: namahaa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *